Monday, November 8, 2010

aku kembali ke tanah air jua akhirnya

Assalamualaikum.....
      Buat pengahtuan pada pembaca blog aku kini aku sudah meninggalkan bumi ambia dan kembali ke tanah air
dengan meninggal seribu makne seribu kepahitan dan seribu kemanisan sepanjang aku di sana....bab kata orang dulu-dulu..hujan emas di negeri orang hujan batu di negeri sendiri....memang betul cakap orang dulu-dulu .walaupun sejauh mane pun kita  berlayar tak akan sama dengan negara kita sendiri....betape nikmat nya bumi hijau  yang  bernama malaysia...sekian lama . aku menati saat-saat  ini akhirnya aku berjaya juga kembali ke malaysia...ohh indah sunguh tanah tumpah darah ku......walaupun bergaji agak besar pendapatan agak lumayan tidak bermakne kite akan gembira di tempat orang...

lama tak karang blog ni....cukup takat ni dulu ade mase aku sambung lagi ek...by bye..assalamualaikum

No comments: