Wednesday, May 12, 2010

AKU BANGGA DENGAN KEJAYA KU SEKARANG....

Gambar kenangan aku bersama PM dan krew-krew aku semperna lawatan beliau ke restaurant kami..




TABLE SETTING FOUR VVIP



BUFFET SETING FOUR VVIP
PM VISIT TO MY RESTAURANT

Aku berpuas hati kerana pm memuji masakan di restaurant kami..sebagai seorang tukang masak macam aku ni dapat pujian dari pm lak tu....rasa kembang lobang hidung aku...hahahahhah....berbaloi lah team-team kami disini bertukus lumus menyediakan makanan malaysia di saudi arabia..Bukan senang nak bawak masakan malaysia  di sini dah la barang2 terhad tapi alahamdulillah lah kami berjaya juga akhirnya.....................

 ORANG-ORANG KENAMAAN YANG PERNAH DATANG  KE RESTAURANT TEMPAT AKU KEJA












Ni la sedikit sebanyak  foto yang aku masuk dalam blog aku. Ramai lagi orang-orang kenamaan datang ke sini cuma aku tak sempat nak take foto la sebat time ni aku yang paling sibuk untuk menyediakan sajian.......tapi aku rasa berpuas hati la dapat memberi makan dan layangnan baik pada tetamu aku yang mengunjung ke sini......heheheh..........

1 comment:

boxhousestudio said...

asalamualaikum warohmatullah hiwabarokatuh chef dean...

maknanya setting masa birthday najwa isteri lutpi kelmarin...setting VVIP lah ya...aduhai such and honour...malu la dengan lutpi...padan le BHS malam tu tak boleh makan...