Friday, May 14, 2010

kota madinah

            BERSANTAI DI KOTA MADINAH
.
sempat lagi aku bergaya di depan hotel tempat aku menginap semasa aku di madinah..


time ni lak aku menuju ke masjid nabawi  untuk solat sunat dan menziarahi makam nabi MUHAMMAD s.a.w

pic ni lak  makam para sahabat dan tanah perkuburan madinah

MASJID QUBA


Foto ni  masa aku ambil leave 2 hari .Sempat la aku bejalan ke madinah time ni lak musim tak busy .Aku apa lagi rebutlah peluang yang ada kalau dah balik malaysia nanti payah la nak datang ke sini lagi..dapat la sedikit sebanyak pengalaman duk tanah saudi ni...Nati kalau aku ada masa lapang aku masuk lak pengalaman aku panjat jabbar nur tempat persebunyian nabi dan abu bakar al sidiq sewaktu beliau meninggal makkah untuk hijrah ke madinah.

3 comments:

boxhousestudio said...

alla alla big ben le pulak ya...

boxhousestudio said...

chef..chef...boleh dak belajar belajar jawap comment?..rasa bercakap sorang-sorang ni..ha ha ha..gelak pung sorang sorang dah ne ha...

boxhousestudio said...

ok lah chef akak anggap ko ni chef yang pemalu...eh ye ke tu?..masak apa hari ni chef...chef dean nak tanya...antara sumer-sumer lauk yang dah di masak..yg mana satu bila tetamu makan...dia kata paling sedap?..opps..boleh ke soal cam gini?..ha ha